Sunday, June 26, 2011

AKU MINTA MAAF ADAM

Tolonglah..faham keadaan saya...andai saya juga buat anda begitu...mungkin anda juga akan merasai benda yang sama..

Adam...Mohd Adham..
Kadangkala, gurauan kau beri kegembiraan untuk aku...dan baru kali ini aku merasakan pedihnya sedikit..kerana kau melakukan benda yang aku tak suka berulang kali...aku tahu niat engkau hanya bergurau adam...=(

AKU SECARA JUJUR MEMOHON MAAF pada engkau..kau kawan aku..kawan terbaik aku...lama kita berkawan..dan tak mungkin aku akan remove kau dari hidup aku...aku minta maaf andai kata- kata aku guris hati engkau..

Ini merupakan kata- kata engkau sebaik sahaja selepas beberapa minit aku marah pada engkau..dan kata- kata ini membuatkan aku mengalirkan air mata...

AKU MINTA MAAF ADAM...AKU MINTA MAAF...
MAAFKAN AKU

KAWAN
Bukan "1" tapi bejuta ... Bukan untuk diguna tapi untuk dijaga ... Bukan untuk dimusuhi tapi untuk disayangi ... Bukan untuk sementara tapi untuk selamanya ... Bukan untuk dilupakan tapi untuk diingati ... Bukan untuk ditingalkan tapi untuk dirindui ... Bukan hanya disini tapi dimana-mana ... Bukan setakat ini tapi hingga ke hujung nyawa ... (^_^)

No comments:

Post a Comment